Handelsbetingelser

Betaling

Lotte Deluxe ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Lotte Deluxe ApS krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Køb/bestilling af vare

Hos Lotte Deluxe ApS sender vi både stort og småt. Vores mindre ting, sender vi med GLS. Som udgangspunkt sendes alle pakker med dag til dag levering . – Dog kan der være længere leveringstid i sommerferie perioder samt jul. Større genstande og møbler kan afhentes i butikken eller sendes med fragtmand. Som kunde skal du selv booke og afregne med transportfirmaet, medmindre andet er aftalt. Fri fragt over 600kr, gælder kun alt der kan sendes med GLS til pakkeshop. Hvis du er i tvivl ang. forsendelse af en vare, er du velkommen til at kontakte os på tlf 28935202. Betaling Du kan betale på sidens betalingsmodul. Kontakt os for betaling via Mobil Pay , eller bank ovf.

Fragt & Levering

Afhentning i butikken. Der er mulighed for at afhente dit køb i gårdbutikken, efter nærmere aftale. – kontakt mig og vi laver en personlig aftale.

Levering med Post Danmark. Vi sender gerne mindre effekter med posten. Vi sender op til 20 kg med GLS. Fragten er på købers regning. Vi benytter GLS. Vi pakker vores vare omhyggeligt og anvender genbrugsemballage, på den måde skåner vi miljøet, og det er billigste for kunden. Skulle du modtage en pakke, hvor varen er gået i stykker under fragten, tager vi naturligvis varen retur. Du skal blot selv sørge for at returnere varen til os. For at vi kan tilbagebetale dit fulde beløb, skal varen returneres i den emballage, den er sendt med.

Reklamationsret

Ifølge loven har du som forbruger 2 års reklamationsret, dette omfatter også brugte vare. Hvis du ønsker at reklamere på en vare du har købt hos os, bør du være opmærksom på at varen kan være 100 år gammel og standen vil naturligvis afspejle dette. Der vil som oftest kunne forekomme ormehuller, slitage, samt div. skævheder. Man bør derfor have møblets alder taget i betragtning inden der reklameres. Gamle møbler kan ikke have nye møblers stand. Når du reklamerer på en vare, er det vigtigt at varen ikke er i stykker på grund af forkert ibrugtagning eller almindelig håndtering. Kontakt os, hvis du ønsker at reklamere.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Lotte Deluxe ApS Bjørnbakvej 37 9260 Gistrup

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid til betalingsmiddel, som betalingen kom fra.

Fortrydelsesret

Hvis du køber via hjemmesiden har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret, og du har ret til at få dit fulde beløb tilbage. Vare der er købt i butikken er der ingen bytteservice på. Ønsker du at returnere en vare, som du har købt via hjemmesiden, skal du selv betale leverings omkostningerne. Det er vigtigt at varen returneres i samme stand som da du modtog den.Hvis vi modtager en vare der er i stykker og den ikke er mulig at sælge igen, kan købet ikke fortrydes. Derudover skal du oplyse os at pakken er på vej.